برا منو تومیفتهتو تیر من میخاسمصبر کنم بیست ماه بشه دختر اولمم بیست ماه دادم
تو تابستون و گرما اصلاا خوب نیس
اونم گرمای قم
بزار پاییز بگیر عزیزم
عزیزم با پزشکش مشورت کن یکی بچش خوب میخوابه خوب میخوره تا دوسال میده یکیم مث بچه ی من شیر باعث شده از خواب و خوراک بیوفته دکترش میگه باید قط کنی
فصل انگور یاقوتی میگن بهترین موقع اس وقتی اومد بخر بهش بده بخوره و بگیرش
بگیر راحت شی من دخترم ۱۵ ماهشه لحظه شماری میکنم تابستون تموم شه بگیرمش
ی مدت شیرشو کم کرده بودم
۴.۵ ساعتی ی بار میخورد خیلی خوب بود
الان دوباره وابسته شده
اصن نمیشه کمش کرد ب زور فقط باید کلا از شیر بگیری
من خودم یک هفته ای میشه پسرمو از شیر گرفتم اتفاقا خیلی راضیم الان ۱۸ماهشه
بنظرم 18ماه سن خوبیه
چرا میخوای بگیری
من تقریبا از شیر گرفتمش ولی خیلی خودم ناراحتم البته مجبوری شد
منم میخواستم بگیرم ولی میگن زوده الان مقدار شیرشو کم کردم
عزیزم شیر خودتو میدی
بزار تابستون تموم شه بعد بگیر
تا دوسال بده
زود عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.