۴ پاسخ

من میخام بدم چون کمبود ویتامین د داره فک کنم

نه
ویتامین زیادی ام خوب نيست

ن من مولتی و آهن فقط میدم

مولتی آد هم داخلش هست دیگه لازم نیست آد جدا بدی

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی