دخترمن ماما،بابا،ادل یعنی غزل،کلمه نه خیلی خوب میگه😂،،،چیز زیادی نمیگه بیشتر شلوغ از دسته مبل میره بالا،میخوادازدیوارراست بره بالا ،اون روزی به زور دیوارگرفته بود پاشومیکشید رودیوارکه بره بالاتر🤣
مانی
بایی
امی(امیر)
بگیر
بده
علی
دایی
جی جی
مه مه
آب
بای(خدافظی)
بع بع
قد قد
اما(اسما)
عم (عمه)
من
باباحاجی
مسخره بازی هم تا دلت بخواد انجام میده چشمک میفرسته بوس میفرسته بوس صدادار میکنه بغلت میکنه صدای مرغ و بره درمیاره میگم بپر ادای بپر بپر درمیاره من ورزش میکنم خونه اونم مثل من قمبلش رو میده هوا یک پاشو میده بالا الکی گریه میکنه الکی خنده میکنه اخم میکنه
طوطی شده همه چیو تقلید میکنه کله زدن بلده .چشمک زدن. بوس.بای بای. یسری کلمات مثل اسم خواهرم که غزله. بیا. فلان چیزو بده میفهمه. درجه شیرشو که میشمارم دو و پنج رو ترتیبشونو بلده و میگه . آب بازی رو میگه آب بده حرکتی هم راه میره و از مبلا بالا پایین میره و دیگه یادم نیست 😅
هی میره و میاد گشنش بشه میگه نان اب بخواد میگه آبه مامان و بابا میگه به عروسک هاشم داده میگه با تلفن الو میگه وووو
نشستم تایپ کردم چه کارایی میکنه بعد دیدم ضحی هنوز یک سالش نشده و ارسالش نکردم ،😅
مامان بابا ده ده عمه یا گا برم هاپو آب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.