همون پشه ست پای دختر منم اینطوری میشه خارش هم داره براش پماد کالامین بزن با شربت سیتریزین بده
عنکبونت نیش زده
پشه بزرگ نیش زده دست پسر بزرگمو هم چند روز پیش نیش زده واای انقدر بزرگ بود دستشو نمیتوست تا بکنه
شاید نیش نیس اصلا جاش ب جایی گیر نکرده؟؟
اونروز پشه دستم رو نیش زده بود، یه انگشتم و دوی دستم ورم کرده بودو به شدت میخارید، سر کار چیزی نداشتم
همکارم جنتامایسین چشمی زد
عااالی بود
گفتم بهتون اگر طفلی با پمادای دیگه ارون نشد از این بزنین
پشه نیست
کرم بعد از گزش باریج براش بگیر ارومش میکنه ، حتما کلی خارش داره طفلکی
ای جان
حتما خارش هم داره
منم دست پسرم همینطور بود قرمز و خیلی سفت .تازه هنوز بعد از رفع خارش و قرمزی ، کمی ردش مونده . من هیچی استفاده نکردم واسش .خودش خوب شد. احتمالا هرچیزی به جز پشه هست
نفس بود اما کوچیک تر
کرم باریج بخر بزن خیلی خوبه
سوسکه بنظرم
انگارکک گزیدش
بیشتر شبیه ککه
سوسکع🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.