اگه پنیری بالا میاره خوبه نشونه ی اینه که داره بزرگ میشه و معده اش داره جا باز میکنه هر چی بزرگتر میشه ولی اگه پرتابی بالا میاره رفلاکسه گلم باید حتما ببریش دکتر که بهش دارو بده
گلم رفلاکس داره حتما اتفاقا زیاد شبر بدی بدتر میکنه ۲ ساعت یه بار بده کولیکم داره
اره زیاد خورده دختر منم همین عادتو داره تا حدی میخوره که بالا بیاره بهش ندمم گریه میکنه 🤦♀️
اگر جهشی نیست و زیاد بالا نمیاره ارت زیادیه
یا زیاد خورده یا رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.