لعنت به شکم درد که بچمو عذاب میده😭

۴ پاسخ

آخ گفتی نگو بچم امشب خیلی گریه کرد اذیت شد از شبای دیگه بیشتر
الان حدود یه هفته س

این شربت رو امتحان کن اگه پسرت ریفلاکس نداره کولیک رو اروم میکنه

تصویر

اینفاکول بهش بده ببین چجوری بچت به ارامش میرسه

اخ بمیرم براشون 😭

سوال های مرتبط