بیمارستان امام حسین
دکتر ضحی محمدی پور انقدر خوش اخلاق ومهربونن که حد نداره روز زایمانم تو اتاق عمل انگار مامانم پیشم بود انقدر که آرامش دادن بهم دستشونم سبکه الان یه ماه از سزارینم میگذره رد بخیه یه خط محوه
بیمارستان ثامن دکتر تکلو عالی بود
بیمارستان مادر،دکتر سمیه معین درباری
هم بیمارستان هم دکتر عاااالی
ثامن الائمه دکتر لیدا تکلو
چه طبیعی چه سزارین خودش میاد بالاسرت
برای طبیعی که دستمزد هم نمیگیره با اینکه خودش میاد
امام حسیندکترروح بخش
پاستور نو
دکتر حسینی رفتم
بیمارستان مادر،آریا،مهر،بنت الهدی وثامن هم میان
پیش دکتر برادران بودم بیمارستان رضوی عالی بودن این سری هم پیششونم میرم بیمارستان سینا
دکتر فاطمه شعرباف عالیه
بیمارستان پاستور ل
خانم دکتر مهنوش فرشچیان بیمارستان امام حسین عالیه
دکترعصمت روحبخش طیرانی هم امام حسین هست هم بیمارستان مادرکارش عالیه خودم پیشش سزشدم امام حسین
من هر دو زایمانم با دکتر نسرین عطایی تو بیمارستان موسی بن جعفر بودم فوق العاده بود مخصوصا دکترم عالی بود
دکتر هورزاد ۱۰ تا بیمارستان میره
عالیه
نایبی بیمارستان رضوی خیلی راضی بودم
بنت الهدی یعنی عاالی
من عمل داشتم قبلا با موهبتی توی ۱۷ شهریور
ولی الان احتمالا با ایشون برم بنت الهدی برا زایمان
من دو سزارین با دکتر فارغ داشتم بیمارستان بنت الهدی خیلی راضی بودم هم از دکتر هم بیمارستان
من مهین ادهمی بودم بیمارستان سینا
دکتر بهناز خاتمی بیمارستان بنتالهدی من خیلی از دکترم راضی بودم
فرشچیان بیمارستان مادر
رسیدگیشون خیلی خوبه مهربونم هستن پرستارا
من دکتر بتول صادقی بیمارستان مهر بودم هم از بیمارستان خصوصی راضی بودم هم از دکترم که زیر میزی هم نگرفت ازم طبیعی بودم من
دکتر فاطمه مسلمی زاده
من از بتول ساعدی توی بنت الهدی راضی بودم سزارین بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.