منم همینجوری بودم تا دوهفته همین بودم بعدش بهتر شدم
طبیعیه خوب میشی منم همینطوری بودم بعد 40خوب شدم
عزیزم طبیعیه
این حس کوفتگی مال بارداریه
۹ ماه کم نیس یه بچه تو وجودمونه حملش کردیم بعد از فارغ شدن هم باید پا ب پاش باشیم و شب زنده داریم واقعا کار سختیه از خدا میخوام کمک و یار و یاورمون باشه و قوت بهمون بده بتونیم از پسش بربیاییم
خدا بهت سلامتی بده عزیزم
بدن درد طبیعیه
من تا چهل روز بدن درد و لرز داشتم
شاید برا اینه ک رحمداره خودش رو جمع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.