۵ پاسخ

منم همینجوری بودم تا دوهفته همین بودم بعدش بهتر شدم

طبیعیه خوب میشی منم همینطوری بودم بعد 40خوب شدم

عزیزم طبیعیه
این حس کوفتگی مال بارداریه
۹ ماه کم نیس یه بچه تو وجودمونه حملش کردیم بعد از فارغ شدن هم باید پا ب پاش باشیم و شب زنده داریم واقعا کار سختیه از خدا میخوام کمک و یار و یاورمون باشه و قوت بهمون بده بتونیم از پسش بربیاییم
خدا بهت سلامتی بده عزیزم

بدن درد طبیعیه
من تا چهل روز بدن درد و لرز داشتم

شاید برا اینه ک رحم‌داره خودش رو جمع میکنه

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی