خانوما نشتی کیسه اب داشته باشیم سونو نشون میده؟؟

۳ پاسخ

سونو کم شدن مایع آمنیوتیک رو نشون میده... من نشتی داشتم ازم تست امینوشور گرفتن

دقیق نه. فقط نشون میده حجم کیسه آبت نرماله یا کم شده. اگه کم باشه احتمال میدن نشتی داری. شایدم نداشته باشی و مایعات کم خوردی حجمش کم شده

آره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری