پس چرا برا من بدمزه نبود؟؟؟؟اومدم ازمایش بدم

تصویر
۱۲ پاسخ

خوشمزه ست فقط یسری شیرینی دلشونو میزنه ،یسری هم کلا عادت دارن ب جو سازی

خیلیم مزش خوبه

برای ماهم بدمزه نبود فقط از شیرینی زیاد دلو میزد

منم الان دارم آزمایشش رو میدم مال من 4 مرحله ایه. پس چرا من همش حالت تهوع دارم بعد خوردنش همش احساس میکنم الان بالا میارم

اره چیز بدی نیست بعضیا لوسن

منم همین الان تو ازمایشگاهم بد مزه نبود کمتر از 5دقیقه خوردمش😂

بدمزه نیست
ولی به خاطر شیرینی زیاد و ناشتا بودن طولانی، بعد خوردن اذیت میشع آدم

مزه اب قند میده

آره برای من هم بدمزه نبود و اذیت نشدم

برا منم همین طور اصلا طمع بدی نداشت بعد ۱۲ ساعت غذا نخوردن خیلیم چسبید😁

وای منم الان اومدم
بدمزه نیست یکم زیادی شیرینه فقط
ادرار دادم یه مرحله خون هم دادم
نشستم تا یک ساعت دیگه...

انقد منو ترسوندن که دلم نمی‌خواد برم😂

سوال های مرتبط