بالاخره گل پسرمون کچل شد 😁🤩

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا کچلش کردی ☹️☹️☹️☹️ گناه داره طفلوک

چاش دوشتی زهرا بچنه
مو دلسا چهل روزگی زیوم حلا هرچی وم ایگون بزنش نیزنوم

اخ خدااااا

منم سه هفته اس کچل کردم😁😄

منم هفته پیش کچلش کردم

مبارک باشه
اما مراقب باش سرش نسوزه بیرون بردنی چون نازک پوست سرش

بهتر الان یه دست و خوشگل میاد بالا اون کله خوشگل و مومولی هم هوا میخوره خنک شه😄

وای چرا آخه🥲
موهای پشت حالت دار و جلو صاف یه مدل مو هستش کلا
خیلییییی هم قشنگه

بازم هرکسی سلیقه ای و نظری داره🫠

چراااا 🥲

سلام آتلیه میخواید من ۵۰ تومان درست میکنم براتون، هرجوری که شما بخواید درست میکنم، خواستید میتونید به پیچم سر بزنید ببينيد نمونه هام.

عزیزم واسه خودم جای سواله چرا زدین موهاشو؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان آرشاویر مامان آرشاویر ۱۷ ماهگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی