۷ پاسخ

پیش دکتر غدد رفتی؟در اولین فرصت برو.بهتره اون چک کنه

تیروئید دوز چند میخوردی؟

برو یه جای دیگه دوباره آزمایش بده
اگه توبیمارستان آزمایش دادی برو یه آزمایشگاه دیگه
منم تو بیمارستان آزمایش میدم پرکار میگن تو بیرون آزمایش میدم کم کار میگن

قندت 92 ؟
خوبه

قرصا رو دوزش حتما بالا استفاده کردی
حالا برعکس شده

تیرویید رو نمیدونم ولی قندت نزدیک مرزی دیگ اره کمی رعایت کن
مال منم ۹۲بود سری قبل ازمایش دادم

تو بارداری بخاطر هورمونا طبیعیه عزیزم نگران نباش فندت هم رعایت کن چون تو ماه های بالا مقاومت به انسولین کاهش پیدا میکنه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد