۳ پاسخ

تا ۶ ماهگی ۱ هستش

تا ۶ماهگی باید بدی
بچه من با شیر خشکای ۲و۳ یبوست شدید میگیره
همون ۱ بهش میدم
دکتر میگه مهم نیست میتونی بدی بهش
شیرخشکای ۲و۳چربیشون بیشتره فقط

۶ ماهگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی