ولی قبل از پریودی نشون نمیده چون سطح هورمون بتا خییلیی پایینه و قابل تشخیص نیست
من امروز زدم،۳ روز بعد از موعدمه،خط T کمرنگ بود و این نتیجه روبه مثبته ولی خب بازم هنوز ۳ روز هم یکم زوده
عزیطم خیلی زود زدی، حداقل ۲ تا ۳ روز بعد ازینکه از موعدت گذشت باید بیبی چک بزنی،اونموقع اس که هورمون بتا توی بدنت زیاد میشه و بارداری مشخصه
شاید زود زدی ایشالا بعد سه روز تاخیر بزن مثبت میشه
سردخترم دوساعت بعد هاله افتاد بارداربودم
منفیه متاسفانه
کاذبه متاسفانه انشالله ماه بعد
منم دیروز زدم منفی شد😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.