۴ پاسخ

وای خیلی بده این ویروس منکه نزدیک ۱۰ روزه هنوز تو بدنمه
یکم نعنا بگیر بجوشون بعد صاف کن و بخور خیلی خوبه

حتما باید رنده کنی هرچی باشه با مدفوع ازبدنت خارج میشه راحت میشی

۳تا بزرگش رنده کن بخور

سلام میتونی خیار تهیه کنی؟

سوال های مرتبط