هندونه خوردنشو🤣🤣🐣❤️
اره والا خالا بچه من از اولم پستونک نگرفت شیرشم ی ماه میشه قطع کردم ولی این رو پا خوابیدنش کمر برام نزاشته دیگه
من تو مرحله ی پستونکم چوب رفته تو آستینم
تازه فعلا فقط روز گرفتمش
من که همه رو گذروندم به خیر خوشی
سال دیگه باز با دخترم درگیرم😂
کنار اینا تو بحران دوسالگی هم هست
همش کارهای خطرناک هم میکنه
حواسمون باشه خوراکی غیر مجاز نخورن
شیر تدریجی بگیر . تا دوسالگی
پستونک قبلش بگیر ترجیحا .
پوشک هم که قطعا میمونه دونیم سالکی به بعد
حداقل ۶ ماه بینشون فاصله باشه .
خداروشکر دوره ی شیر و پستونک و خیلی وقته گذروندیم مونده پوشک
جای خوابشو جدا کنیم:(
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.