۸ پاسخ

هندونه خوردنشو🤣🤣🐣❤️

اره والا خالا بچه من از اولم پستونک نگرفت شیرشم ی ماه میشه قطع کردم ولی این رو پا خوابیدنش کمر برام نزاشته دیگه

من تو مرحله ی پستونکم چوب رفته تو آستینم
تازه فعلا فقط روز گرفتمش

من که همه رو گذروندم به خیر خوشی
سال دیگه باز با دخترم درگیرم😂

کنار اینا تو بحران دوسالگی هم هست
همش کارهای خطرناک هم میکنه

حواسمون باشه خوراکی غیر مجاز نخورن

شیر تدریجی بگیر . تا دوسالگی
پستونک قبلش بگیر ترجیحا .
پوشک هم که قطعا میمونه دونیم سالکی به بعد
حداقل ۶ ماه بینشون فاصله باشه .

خداروشکر دوره ی شیر و پستونک و خیلی وقته گذروندیم مونده پوشک

جای خوابشو جدا کنیم:(

سوال های مرتبط