۲ پاسخ

به سلامتی مبارکه.انشاا... که خیره .

نه کاملا طبیعیه
یا سن بارداری بالاس یعنی توی هفته های بالاتری
یا بچه‌ی درشت داری
در هر صورت مبارکه😍😍

سوال های مرتبط