۶ پاسخ

منم همینجوریم ماه پیش لکه بینی داشتم ملی این ماه هیچی

عادیه منم بعد از زلیمانم ک الان ۵ ماه ازش میگذره هنوز پریود نشدم

عادیه منم بعد ۳ماه شدم

عادیه منم هنوز نشدم مامانم که یه سال و نیم نشد بعد از زابمان

ارع شیر خودمه میدم

اگه شیرخودتومیدی ک عادیهد

سوال های مرتبط