۹ پاسخ

اتفاقا برا شیر خوبن

مراقب باش عموما کنجد و ارده حساسیت زا هستن من زیاد میخوردم دخترم رفلاکس و خلط زیاد بالا می‌آورد نگو از ارده بوده سه روز امتحان کن حساسیت نده

ایناکه شیرافزاست خوبه

چرا چیز گرم میخورم اتفاقا برای شیردهی چیزای گرم بهتره البته سردی هم باید بخوری کنارش تعادل نگه داری

میخورم 😋

کنجد شیرزیاد میکمه

من هر سه تاشو میخورم

من زردی داشت تا دوماه نخوردم بعد ک خوب شد چرا خوردم

چرا من خرما میخورم

سوال های مرتبط