۱۱ پاسخ

چیزای نفاخ اگر بخورم بچم شبش خیلی اذیت میشه و گریه میکنه ،منم نمیخورم

همه چی میخورم
ولی روی چیزایی که نفاخ هستن عرق نعنا یا دمنوش کلپوره میخورم دیگه نفخشو از بین میبره و پسرم اذیت نمیشه

همه چی خوردم و میخورم بنظرم همین باعث شد کولیک بچم رفع شد بدنش سفت شد به همه چی

تقریبا هیچی نمیخورم

من همه چی میخورم
حبوباتم خوردنی بعدش فوری عرق نعنا یا چای نبات میخورم
البته حبوبات کم میخورم

از اولش همه چی میخوریم

من یک ماه شاید بیشتره همه چی سردیجات گرمیجات لوبیا نخود و... میخورم

من همه چی خوردم ولی دوماه اول چیزاای نفاخ نخوردم الان بخورم یکم دایمتیکون میدم

حبوبات نمیخورم اصلا
بادمجون یه بار تستی خوردم بیچارم کرد
اونم دیگه نمیخورم
شیر هم نمیخورم

من دیگه از دو ماهگی همه چی خوردم کم کم، بچه باید عادت کنه،بدنمون ضعیف میشه،الان تمام چیزای نقاخ هم میخورم

از اولش‌همه چی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی