وای من موندم چیکار کنم بخدا .امروز پنیر گوسفندی گرفتم خدا کنه اصل باشه قاطی نداشته باشه
من که نابود شدم. هیچی نمیخورم.
خسته شدم از غذاهای تکراری، همش برنج و مرغ🥲
آجیل. شیرینی و شکلات و بیسکوئیت و.... نوشابه و کلا نوشیدنی های اینمدلی ممنوعه . لبنیات صفر تا صد ممنوع. گوشت قرمز ممنوع، تخم مرغ هم همینطور، دختر منم شیر خشک پپتی جونیور هم بهش نساخت وجوش زد صورتش دیگه کلا هیچی .فقط منتظرم به مرحله غذا خوردن برسه 😭😭😭😭
همه چیز میخورم جز چیز هایی ک پروتئین گاوی داشته باشه مثل ماست شیر کره پنیر بیسکویت و کیک هایی ک این چیز ها را داشته باشه سس
من دخترم داره متاسفانه خودم رژیم کاملم الان سه ماه میشه ...لبنیات ،کنجد نوشابه شیرینی و آجیل و شکلات کلا حذف تخم مرغ تازه به رژیم غذاییم اضافه شده شیرخشکشون هم پپتی و پپتی جونیور هست ولی خیلی تلخ و مزه زهرمار میده دختر من که اصلا قبولشنکرپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.