والا بچه رفلاکس داشته باشه به تغذیت نگاه نمیکنه
من که دارو میدم
با این که شیر خشکی هم هست بازم رفلاکس داره فقط باید مراعات کنی زیاد شیر ندی همین
مرکبات و کافئین و کاکائو ممکنه بدترش کنه
من بیشتر ترشیجات نمیخورم....
والا دکتر گفت همه چی بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.