سرهمی نمیزارن توی بیمارستان تنش کنیم؟

۱۰ پاسخ

من دوتا بچه های دیگم بیمارستان ثامن مشهد بودم جفتشو سرهمی پوشوندن هیچی نگفتن که واسه این یکی هم سرهمی گرفتم ‌ . سرتمی خیلی راحت تره چون لباسش هی بالا نمیره

چرا خیلی بیمارستانا میزارن

بستگی به بیمارستان داره اینجا بیمارستانهای خصوصی دیدم سرهمی پوشوندن

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

چون فردای زایمان دکتر اطفال میاد بچه رو معاینه می‌کنه نپوشی بهتره

آره مرسی

اکثرا نمیزارن سرهمی میگن واسه بند ناف خوب نیست نی نی اذیت میشه
ولی یا بیار خونه تنش کن یا موقع مرخص شدن 🥺

انگار هر بیمارستانی فرق داره
ولی اکثرا اجازه نمیدن دولتیا بیشترررر
دیدم اونایی که خصوصی رفته بودن میگفتن اجازه دادن
من سر دخترمم مانتویی و شلوار بردم

من یه ست بیمارستانی گرفتم یه سرهمی
با دستکش وکلاه ودورپیچ
شلوارو بلوز نداره.برم دوباره بخرم یعنی؟
یا ازلباسای دیگه که گرفتم بزارم اونجوری دورپیچش باهاش ست نمیشه

موقع مرخص شدن میتونی تنش کنی بیاریش خونه تو بیمارستان نمیزارن

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی