عزیزم، ایشالله که بارداری. من خواهرم وقتی باردار بود هر چی مدیکور میزد منفی میشد بعدش یه مارک دیگه زده بود دیده بود مثبته، گاهی مدیکور خطا داره.گلم. ایشالله فردا بری ازمایش و حتی با بتای پایین مثبت بشی .
از عمق قلبم درکت میکنم چون خودم تیر ماه ایشاالله میرم انتقال جنین . قشنگمثل دیوونه ها شدم سر بچه. خیلی داغون شدم ، خیلی گریه کردم. از انتظار خسته ااممممممم.
فک کنم شما اگر خدایی ناکرده منفی بشی باز جنین داری . من کلا ۳ تا تویه بسته دارم😭
خدا هرکی بچه میخواد بهش بده واقعا. خیلی سخته. فقط اونیکه چندساله تو حسرتشه میفهمه .
ولی من خیلی دلم روشنه تو باردار میشی. حس میکنم بتات پایینه نشون نمیده خوب .
نشد🙁?
عزیزم من این بی بی چکم که هاله داشت شب زدم پرنگ تر صبح زودش پررنگتر شد این شد
عزیزم هاله بی بی چکی ک من داشتم این بود
فقط بتا
دنبال تست نباش خواهر
استرس هم نداشته باش
عزیزم نا امید نشو برو ازمایش بده اون خیلی مهمتره به بی بی چک اعتماد نکن🥹
عزیزم چندتاجنین باچه گریدی انتقال دادی؟
از بی بی چک متنفرم 🥲
عزیزم آمپول هاچ سی جی زده بودی تورو خدا ج بده خیلی مهمه برام
انشاالله که فردا مثبت بشی 🙏🏻❤️
وقتی بیبی چک میبینم دست ،قلبم میخاد وایسه🥲
😭😭😭😭
عزیزم اصلا هاله ندارع از نزدیک ؟
ناامید نشو تست ها خطا دارم امروز برو آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.