تو گهواره من همه زایدن😔😂

۱۹ پاسخ

منم همین طور 😂😂
از منکه صدا همه دراومده که پس بچت کی میاد واقعا میمونم چی بگم 🤕

😅😅😂

ورزشای مخصوص باز شدن دهانه رحم رو برید
تو اینستا پیج خانم ابادی هست

نترس من هنوز پیشتم

منم🤣🤣🤣

برای منم هرچی میاد همه زاییدن 😂

برای منم دقیقا🤧

شما امروز فرداس بزایی من چی بگم 😄😄

موافقم😅

آخ برای منم همه درگیر کولیک و رفلاکسن😐🫠

ارهههه😂

وای برا منم دیگ تحمل ندارم این 4هفته رو چجور بگذرونم میخوام دخترم بغل کنم

هیییییی

ماهم امروز فردا میزاییم

مال منم همه نینی هاشون بالا ۱۰ روزشونه

منم نزاییدم دهانه رحمم بسته بسته هست

ارهههه

وای دقیقا منم میخوام برم دیگه خسته شدم 😩

برا منم همینه نگران نباش مام میزاییم😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🤍👼🏻 مامان شاهان🤍👼🏻 ۹ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی