چرا به همه میگید؟؟ به کسی چه ک چند گرمن؟
ن عزیزم کم نیست و نرماله من ۲۷و۶روز رفتم سنو رشد ۱۲۶۰بود دکتر گفت یه هفته وزنش بیشتره
پس مطمعن باش وزنش برا شما نرمال
نه خوبه عزیزم
برا من ۱ کیلو بود دکتر گفت نرماله تو این هفته
وزن دختر منم کمه بیخیال حرف بقیه
ایشالا دنیا بیاد رشد میکنه
نه برای منم27هفته و1روز 1170بود و تو رنج نرمال بود عزیزم برای توهم همینه
وزنش خوبه کدوم ابلهی گفته کمه ؟ب حرف دکتر گوش بده دووریا خیلیاشون چرت میگن
کجاش کمه خوبه که
نتیجه اخلاقی: از این ب بعد به هرکی نگو
فقط ب پزشکت بگو😁
خاله خانباجی ها همیشه از رو دل فقط حرف میزنن😏
من ۲۹ هفته ۱۲۳۰ بود دکتر گفت خوبه
کمه🙄عالیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.