۱۱ پاسخ

چرا به همه میگید؟؟ به کسی چه ک چند گرمن؟

ن عزیزم کم نیست و نرماله من ۲۷و۶روز رفتم سنو رشد ۱۲۶۰بود دکتر گفت یه هفته وزنش بیشتره
پس مطمعن باش وزنش برا شما نرمال

نه خوبه عزیزم

برا من ۱ کیلو بود دکتر گفت نرماله تو این هفته

وزن دختر منم کمه بیخیال حرف بقیه
ایشالا دنیا بیاد رشد میکنه

نه برای منم27هفته و1روز 1170بود و تو رنج نرمال بود عزیزم برای توهم همینه

وزنش خوبه کدوم ابلهی گفته کمه ؟ب حرف دکتر گوش بده دووریا خیلیاشون چرت میگن

کجاش کمه خوبه که

نتیجه اخلاقی: از این ب بعد به هرکی نگو
فقط ب پزشکت بگو😁
خاله خانباجی ها همیشه از رو دل فقط حرف میزنن😏

من ۲۹ هفته ۱۲۳۰ بود دکتر گفت خوبه

کمه🙄عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی