بچها دختر منم ۳۲ هفته ب دنیا اومد زیادی عجله داشت🥹🥹

۱۴ پاسخ

عزیزم 😍 به سلامتی🩷
منم احتمال زایمان زودرس دارم ایشالا که همچی خوب باشه و دستگاه نره🫠

عزیزم دردت چجوریی بود؟ من دیروز محکم خوردم به پله پاهام زخم شد شکمم مستقیم نخورد ولی خیلی ضربه وارد شد بدنم
الان دو روزه انقددد درد دارم نمیتونم زیاد تکون بخورم انگار واژنم کوفته شده استخوناش تیر می‌کشه بچه تکون که میخوره از درد به خودم میپیچم همه علائم باز شدن دهانه رحم دارم جز لکه بینی و خونریزی
به واژنم خیلی فشار میاد حس میکنم بچه خیلی اومده پایین
شما اینطوریی بودی؟؟

ای خدا
خداحفظش کنهههه

عکسشو بزار ذوق کنیم اگ دوست داری

مبارکه عزیزم
ینی انقد بچه داری سخته ک بعد ۱۸ روز پست گذاشتی🫠🫠🫠🫠🫠

منم وزن بچم همینقدراس
خیلی ریزه؟
میشه بغلش کرد؟؟

منم سرکلاژم و احتمال زایمان زودرس دارم میترسم همش🥲🤧
امپول ریه زده بودی؟دستگاه رفت نینی حالش خوبه الان؟

عزیزم دستگاه رفت؟

وزنش چقد بود
دستگاه رفت

مبارک باشه عزیزم چرا علائمت چی بود؟

بسلامتی عزیزم وزنش چقد بود دستگاه نرفت؟

ای جان دستگاه نرفت عزیزم ؟؟

پاقدم دار باشه عزیزم
وزنش چقدر بود ؟

سلام عزیزم چرا اینقدر زود

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان مانلی🧜🏼‍♀️ مامان مانلی🧜🏼‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس💓 مامان پرنسس💓 هفته بیست‌وششم بارداری