از من که نیشگون میگیره خیلی درد داره
پسر منم همینه..بچن دیگه همینجورین😪
دختر من که انقد جدیدا موهامو میکشه روانی شدم خیلی بد میکشه این موهای ریز شبیه رو انقد بد میکشه
پسر منم همینه
دختر منم خیلی منو میزنه و چنگ میگیره من الکی گریه میکنم اون میخنده بعد باذوق دوباره محکم تر میزنه😂😂😂یا دستشو میگیرم میکشم رو صورتم میگم مامان نازی مامان نازی کم کم لبخند میزنه ناخوناشو جمع میکنه همون حالت نازی رو ولی خشن انجام میده دستشو ول کنم تق میخوابونه تو صورتم
گریه کنیم بگید نازش کن گناه داره مامان نکن
بوسش کن
دیگ یادش میر
البته دختر من طرف و میگیر میکشه بعد بوسش میکنه 😐💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.