سلام خانم ها . شما در هفته ی ۳ آزمایش بتاتون چند بود؟

۳ پاسخ

اصلا هفته ۳ ملاک نیست، چه کم باشه چه زیاد، هفته ۳ اهمیتی نداره، هفته ۳ نطفه تازه میخواد جنین بشه، شاید هفته رو اشتباه گفتی منظورت واقعا کمتر از یک هفته بعد از رابطس؟

من هفته سوم۷۰بود بتام

هفته ۳ کلا منفی میشه
باید یک هفته از موعدتون بگذره

سوال های مرتبط

مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی