سلام مبینا
من خواهرم از کیش به مشهد میومد شیش تومن میشد
الان که گرونه نمیدونم فقط زیاد ساک وسیله بنداز اضافه بار میخوری
خوبه خیلی راحتی اما بابچه کوچیک من نرفتم من بادخترم پری سال رفتم راخت بودیم عالی بود
والا من نمیدونم اخه تابجال باهواپیمانرفتم فقط باقطاررفتم
بگو عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.