۴ پاسخ

سلام مبینا
من خواهرم از کیش به مشهد میومد شیش تومن میشد
الان که گرونه نمی‌دونم فقط زیاد ساک وسیله بنداز اضافه بار میخوری

خوبه خیلی راحتی اما بابچه کوچیک من نرفتم من بادخترم پری سال رفتم راخت بودیم عالی بود

والا من نمیدونم اخه تابجال باهواپیمانرفتم فقط باقطاررفتم

بگو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نبات 🍭 مامان نبات 🍭 ۱ سالگی