۴ پاسخ

خانوادگی گرفتم مادرم و مادرشوهرم اینا
شام و اش دندونی و کیک

سلام خوبی آره اش دندونی درست کردیم

من چون هيچ جشني نگرفته بودم پريشب جشن گرفتم براش

کیک گرفتم تو خونه عکس انداختم اش هم پختم آتلیه هم میبرم

سوال های مرتبط