بچه ها این قشنگه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بد نیست

برای دم دستی خوبه راحتن خیلی اینا

واسه رفتن جایی از نظر من قشنگ نیس ولی واس باشگاه و پیاده روی خبع و راحت

قدیمیه

اینا خیلی راحتن برای تابستون عزیزم
خوشگله هم هست برای روزمزه و خرید

من دارم منتهی برا باشگاه میپوشم

من دارم رنگ طوسی برا پیاده روی خوبه

من خریدم یکبارم نپوشیدم خوشم نیومد

اره😍

با احترام نه عزیزم اونقد جالب نیس

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۳ سالگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ سالگی