بد نیست
برای دم دستی خوبه راحتن خیلی اینا
واسه رفتن جایی از نظر من قشنگ نیس ولی واس باشگاه و پیاده روی خبع و راحت
قدیمیه
اینا خیلی راحتن برای تابستون عزیزم
خوشگله هم هست برای روزمزه و خرید
من دارم منتهی برا باشگاه میپوشم
من دارم رنگ طوسی برا پیاده روی خوبه
من خریدم یکبارم نپوشیدم خوشم نیومد
اره😍
با احترام نه عزیزم اونقد جالب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.