۵ پاسخ

من گاهی توش مغزیجات و میوه هم میریزم میدم بهش

آره بهش بده
از این مدلی یخی میوه ای ها واسش بگیر هم خوبه هم دوست دارن بچها

منم میدم

هابابا من میدم
البته بستنی وانیلی بده
اگه تو خونه ای درست کنیی خیلیی بهتره

اره من میدم

سوال های مرتبط