۴ پاسخ

آفته.....رب انار رو فک کنم با آب قاطی کنی قرقره کنه تو دهنش خوبه

حتماسرماخوردده‌افت‌دراومده.نیستاتیین.بزن.خوب.میشخ

آش بپذ پر رب انار بگیر بهش بده بخوره رب انار برا آفت دهان خیلی خوبه

آفته عزیزم از داروخونه نیستاتین بخر بکش بهش

سوال های مرتبط