روشکم که نخواب از تقریبا ۱۸ هفته هم بهتره به پهلو بخوابید ولی گاهی به کمر بخوبی در حد ده دقیقه اشکال نداره
رو شکم که نیاید بخوابی فشار میاد پهلو به پهلو از دوماه به بالا
من یا به پهلو میخوابم یا صاف آنقدر که میترسم 😂😂
اینستا دیدم میگفت ۵.۶ ماهگی به بعد پهلو بهتره چون خون رسانی بهتری داره پوزیشنش
سعی کن از همین حالا به پهلوی چپ بخوابی
تا خون رسانی به جنینت راحت تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.