برای فرنی از شیر پاستوریزه استفاده میکنید؟

۴ پاسخ

من نه
از شیرخشک خودش استفاده میکنم
اما میشه کلا

بعلهه

بله عزیزم

نه با آب درست میکنم آخرسر شیرخشک اضافه میکنم

سوال های مرتبط