۳ پاسخ

الان یه سری واکر بچه گانه هست که بچه فقط رو به جلو حرکت میکنه براش هیجان انگیز هم هست فک کنم ۱۰ ماه یه بعد بلید استفاده کنی بعد از اینکه یاد بگیره وایسته

از من میشنوی نزار در اینده کف پای بچه صاف میشه من هم خواهرم هم خواهرزادم کف پاهاشون صاف شد

تا شیش ماهگی صبر کن بعد بزار

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی