خانوما از چند ماه میتونم بزارم تو روروئک؟

۶ پاسخ

اره عزیزم، وقتشه، من یکماهی میشه میزارم، دکترش گفت بزار

ماه پر بشه بهتره۶
الان زوده

روروئک کلا استفاده ش توصیه نمیشه
اگرم میخوای بزاری بعد یکسال بزار
بچه پاهاش پرانتزی میشه

کمر بچه اذیت میشه بزن گوگل ممنوع کردن تا قبل یکسالگی

وقتی که کم کم بخواد به راه رفتن بیفته یا هفت هشت ماهگی

الان میتونی بزاری، گردن بچه ات سفته؟ 4ماه و نیم میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی