۱۵ پاسخ

آیهان قشنگتره♥️

ایلهان هم خوشگله یعنی خان یه ایل
خان یه قوم
ایهان یعنی خان ماه
هردو خوبن ایلهانم خیلی قشنگه جدیدترع انگار باز انتخاب اسم با مادره

ایهان قشنگتره عزیزم به اسم دخترت بیشتر میاد
جواب تاپکتو نشون بده بهش شاید نظرش عوض شد

ب نظر منم آیهان قشنگتره 😅

آیهان به اسم دخترت هم میاد ولی ایلهان جدید تره بنظرم

آیهان قشنگتره به آیلین هم بیشتر میاد

دکتر های طالقانی که برای نوزادان هست حرف ندارن ولی برای زایمان خبر ندارم چون کسی رو نمی‌شناسم اونجا رفته باشند عمل کرده باشن

بگو بزرگ بشه اسمه ایلهانو توی مدرسه مسخره میکنن بچه ها...ولی آیهانو کسی نمیتونه مسخره کنه

عزیزم انتخاب اسم با مادره😊

منم گذاشتم آیهان دخترم آیناز🫠🥹

انتخاب اسم با مادره☺️

ما هم هنوز انتخاب نکردیم شوهر منم میگه ایلهان دخترم درسته هنوز هیچی نمی‌فهمه ولی وقتی میگیم اسم داداشت چیه میگه هاکان

ایلهان انگار یچیز من دراوردیه
آیهان قشنگه واقعا

آیهان قشنگ تره

معنی دوتا اسم یکی هست شما کاملاً تفاهم دارین

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری