میگن اسم محمدمنان ثبت احوال قبول نمیکنه 🤦🏻🤦🏻🤦🏻استرسی شدمم

۷ پاسخ

عزیزم ناراحت نشی ولی اینقدراسم خوشگل این اسم قبول نمیکنن من اسم پسرم میخوام بگیرم رادین بع معنی جوانمرد وبخشنده وازاده ذکرشده

قبول میکنن یکی از آشناهای من هست اسم بچش

چون اولش اسم محمد داره به احتمال زیاد قبول میکنن

تک اسم هم قشنگه فقط منان بگیر اسم منان خالی خیلی قشنگه

قبول میکنن عزیزم

محمد منان یعنی جی؟

محمد منان؟!

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی