خانوما اسم پناه چرا میگن ثبت احوال ثبت نمیکنه؟

۷ پاسخ

شاید چون خیلی زیاد شده دیگه ثبت نمیکنن آخه شور یه چیزی رو درمیارن همه😁

پناه خیلی اسم قشنگیه ولی فراوانیش تو کشور زیاد شده
مردم ایران خزش کردن😂

چون ایران شده پناهنده

فک نکنم ثبت میکنه

نه ثبت میشه مشکلی نداره
جدیدا میگن اسم پسر هم میزارن تو ثبت احوال

عزیزم برنامه میلی رو داری

ارع کی گفته ثبت نمیشه؟؟؟؟؟

من خاهرزادم پناه ثبتم شده

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد