۳ پاسخ

میخایی عوض کنی شیرخشکش که تموم شد بعدش بهش نان بده ولی اگه اسهال شد یا بالا آورد و مدفوعش سبز و آبکی بدون بهش نمی‌سازه

دکتر به من گفت اپتامیل بهتره استخون بندی بچه خوب و درشت می‌کنه نان فقط پف میده به بچه
وزنش به مرور اضافه میشه مهم استخون بندی خوبی داشت باشه

چندکیلوعه

سوال های مرتبط