۷ پاسخ

به دکتر فیلم دادی

عزیزم رفتی دکتر چی گفت

من زدم ۲ سال پیش هیچیش نشد ماندگاریشم خیلی خوبه

دکتر رفتی


خصوصی چک کن

من اودری زدم سفت نشد

آنزیم بزنی ک همش از بین میره

اودری بدرد نمیخوره کلا نباید زد من لبمو رووفیل زدم چونه دنبی

تصویر

سوال های مرتبط