۶ پاسخ

هم میتونه اگزما باشه، هم حساسیت به لاک . دکتر پوست ببر که خیالت راحت باشه از نوعش و نحوه درمانش

اگزما هس پای دختر منم شده بود
همش جوراب پوشیدم و وازلین سمین زدم خوب شد خداروشکر(دکتر داد بهش،پماد مگاکورت هم میزدم)،برای دختر من زخم شده بود دیگه خون میومد

لاکاشو 😍😂
صندل میپوشه؟

پسرمنم همینطوری شده دقیقا همین انگشتش هم

بدون کفش راه میره

فک کنم قارچه ببر دکتر پوست

سوال های مرتبط