هم میتونه اگزما باشه، هم حساسیت به لاک . دکتر پوست ببر که خیالت راحت باشه از نوعش و نحوه درمانش
اگزما هس پای دختر منم شده بود
همش جوراب پوشیدم و وازلین سمین زدم خوب شد خداروشکر(دکتر داد بهش،پماد مگاکورت هم میزدم)،برای دختر من زخم شده بود دیگه خون میومد
لاکاشو 😍😂
صندل میپوشه؟
پسرمنم همینطوری شده دقیقا همین انگشتش هم
بدون کفش راه میره
فک کنم قارچه ببر دکتر پوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.