سونو وزن بخوام ۳۳هفته برم دیره یا باید زودتر برم ؟

۷ پاسخ

من ۲۹ هفته برام نوشته

نه خوبه همون تایم برو

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

نه من 36رفتم😅😁

منم امروز رفتم عزیز

من این هفته میرم ک اگ وزنش کم بود زودتر بفهمم برای جبرانش کاری کنم

نه خوبه منم گفتم ۳۲هفته روپرکنم میرم

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهشتم بارداری