مامانایی که زایمان کردین چه لباسایی و چند دست بزارم تو ساک نی نی؟

۴ پاسخ

من زایمان سومی هستم عزیزم
دوتا سرهمی برداشتم با دوتارکابی زیر دکمه برای زیرش
و بلوز شلوارازست پنج تیکه ش
که میشه سه دست لباس
گرچه اصلا اینقدر لباس لازم نمیشه ولی محض احتیاط،سنگینی که نداره

دو تا سرهمی و یه بلوز شلوار

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

من تقریبا سه دست گذاشتم

دودست کافیه

سوال های مرتبط

مامان 💎💕•سوگند•💕💎 مامان 💎💕•سوگند•💕💎 ۱۰ ماهگی
مامان نور زندگیمون
❤️ مامان نور زندگیمون ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد