شیر خشک آپتامیل ساده شماره ۱. ... اما حتما حواست باشه دیدی یکم صورتش جوش یا دونه زد یا اسهال خلطی شد سریع شیرخشک رو قطعش کن چون ممکنه بچت حساسیت پروتئین گاوی داشته باشه و باید شیرخشکهای آپتامیل اچ آ یک بدی. اما برای ایمنی بدنش سعی کن شیرخودتو تا چندماه اول بده و تا چهل روز اول شیر و ماست و دوغ و پنیر و خیار و حبوبات نخور که دلدرد نشه
آپتامیل نزدیک ترین شیره ب شیر مادر..
ولی فک کنم از وقتی بیاین خونه میتونی بهش بدین..
اين سري اگه باز خواستم برم سر كار حتما از اولش شيشه ميدم همراه شير خودم حالا خواست ب شيشه هم عادت كنه طوري نيس
چون واقعا هرجا نميشه شير خودتو بدي واقعا عذاب اور
كاش همه بچه ها جفتشو ميخوردن
من کلا نزاشتم چون یکی از آشناها گذاشته بوده به بچه داده بودن تو بیمارستان دیگه سینه مامانشو نگرفته بوده بچه شیرخشکی شد
فقط گیگوز مابرای اینکه بچه زردی نگیره دوهفته ی اول شیرخشک گیگوز میدیم بهش چون چربِ
من شير خودمو دادم گفتم ٩ ماهگيش ك مبخوام برم سر كار يكي دوماه فبلش يا بهش كم كم شير خشك ميدم يا شير خودمو ميدوشم ميدم
هركاري كردم شيشه نميگرفت حتي شير خشك يا شير دوشيده شدمم نميخورد
منم مجبوري ديگه صبح ك ميخواستم برم شيرش ميدادم تا ساعت ٣ ك ميومدم دوباره شبر ميخورد روزاي اول خيلي ناراحت بودم ولي بعد ديگه كم كم جفتمون عادت كرديم
بعضي بچه ها ب هيچ وجه بعدش شيشه با شير ديگه اي قبول نميكنن بعضي هام با سختي و تلاش مبگيرن
نان گذاشتم الان هم سینه میگیره هم کمکی میخوره
آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
گیگوز هم خوبه ما از اون گذاشتیم
من چون زایمانم با بیهوشی بود قبل از اینکه من به هوش بیام به بچه شیر داده بودن
نان بگیر ، آپتامیل هم خوبه ولی بعضی بچه ها اسهال میگرن باهاش ببین کدومش بهش میسازه
من آپتامیل گذاشتم چون کلا تصمیم داشتم پسرمو شیر خشک بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.