من هیچ وقت قطره یا شیر یا روغن نریختم فقط با یک سنجاق ریز طلایی با ته سنجاق سر پسرم اول نگه میدارم بعد درش میارم راحت میشه من هر روز چک میکنم بینی پسرمو یا اگه بد نفس بکش با پوآر امتحان میکنم یا سنجاق
ی قطره ازشیرت بریز
فقط فقط روغن بادام شیرین از داروخونه بگیر تو بینی چند قطره بریز از همه اسپری ها بهتره
اسپری بینی از داروخانه بگیر براش بزن. خیلی خوبه
اسپری بینی دکتر به دخترمن داد
دکتر به پسر من اسپری بینی داد اونو میزنم در جا پوآر میزنم خالی میشه
فقط یه قطره سدیم کلراید بریز هر شش ساعت من خودم هر سه ساعت میریزم
یه قطره از شیرتو آروم بریز تو بینیش ماساژ بده با پوآر خالی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.