۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز و پوآر کن.کلا بینی بچه ها همش میگیره، من روزی چند بار این کارو میکنم

شاید رفلاکس داره.
دختر من اینجوریه. هرروز بینی ش کیپ میشه.
قطره ی رینو سالتین بگیر از داروخانه، تو هر سوراخ بینیش دو تا قطره بچکون.
محتویات بینی ش رو خیس و نرم میکنه. بعد با پوآر یا گوش پاک کن تمیزش کن.

سلام چن قطره شیر خودتون رو بدوشین داخل بینیش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی