قطره سدیم کلراید بریز و پوآر کن.کلا بینی بچه ها همش میگیره، من روزی چند بار این کارو میکنم
شاید رفلاکس داره.
دختر من اینجوریه. هرروز بینی ش کیپ میشه.
قطره ی رینو سالتین بگیر از داروخانه، تو هر سوراخ بینیش دو تا قطره بچکون.
محتویات بینی ش رو خیس و نرم میکنه. بعد با پوآر یا گوش پاک کن تمیزش کن.
سلام چن قطره شیر خودتون رو بدوشین داخل بینیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.