۳ پاسخ

سدیم کلراید(رینوسالتین)

اسپری نه، قطره سدیم کلراید هر ۶ ساعت ی قطره تا ترشحاتش تخلیه بشه

از شیرخودت بریز داخل بینیش چند قطره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان معین❤️ مامان معین❤️ ۶ ماهگی